Ми безпечно пакуємо ваші посилки, щоб вони доїхали до вас в цілісності.
Проте, при транспортуванні транспортною компанією, рідко, але трапляються різні несподівані ситуації. Саме тому одержувач зобов'язаний при отриманні на пошті або при кур'єрі оглянути посилку на цілісність і механічні пошкодження.
СИТУАЦІЯ 1 - ви замовили один товар і його пошкодили при доставціВ такому випадку вам потрібно:
Попросити працівника Нової Пошти скласти
"Акт Прийому Передачі" , надіслати фото Акту нам і відмовитись від посилки.
Далі поки ми будемо вирішувати ситуацію з Новою Поштою, ми в свою чергу ОДРАЗУ відправимо вам новий товар або компенсуємо суму пошкодженого товару на вашу карту. СИТУАЦІЯ 2 - ви замовили декілька позицій і виявили пошкоджену лише одну з них (при цьому замовлення сплачене)В такому випадку вам потрібно:
Попросити працівника Нової Пошти скласти
"Акт Прийому Передачі" , надіслати фото Акту нам та забрати посилку,
далі поки ми будемо вирішувати ситуацію з Новою Поштою, ми в свою чергу ОДРАЗУ відправимо вам новий товар на заміну того, що розбилось або компенсуємо суму пошкодженого товару на вашу карту.
СИТУАЦІЯ 3 - ви замовили декілька позицій і виявили пошкоджену лише одну з них (при цьому оплата накладеним платежем)В такому випадку вам потрібно:
Попросити працівника Нової Пошти скласти
"Акт Прийому Передачі" , надіслати фото Акту нам та відмовитись від посилки,
далі поки ми будемо вирішувати ситуацію з Новою Поштою, ми в свою чергу ОДРАЗУ відправимо вам новий товар на заміну того, що розбилось. УВАГА! Товар, пошкодження якого було виявлено не при представниках транспортної компанії (в будинку, по дорозі додому, тощо) і без відповідного акту прийому-передачі, компенсації не підлягає!